Вечность воплощёная в камне

Для боротьби з приватниками у Києві відкриють call- центр при Управлінні ритуальних послуг.

Управління ритуальних послуг при КМДА планує відкрити власний інформаційний центр.

Про це стало відомо під час засідання комісії Київської міської ради з питань торгівлі, підприємництва, громадського харчування та послуг, яке відбулося 5 грудня 2011 року. Начальник Управління ритуальних послуг Київської міської державно адміністрації Борис Фролов, в ході свого виступу зазначив: «При Управлінні найближчим часом буде відкрито міський інформаційний центр, який буде працювати за принципом диспетчерської. У центр можна буде зателефонувати і викликати працівників управління, які нададуть усі необхідні ритуальні послуги ». За словами чиновника, даний крок, повинен знизити кількість приватних фірм, що працюють на ритуальному ринку столиці, часто підпільно або напівлегально.